Search
Search

بوقلمون برنز یکروزه

نام محصول: بوقلمون برنز یکروزه

دسته: فروش بوقلمون

نحوه خرید و تحویل: ارسال سریع به سراسر ایران

بوقلمون برنز یکروزه

به اشتراک بگذارید

توضیحات

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

بوقلمون برنز یکروزه

فروش بوقلمون برنز یکروزه با بالاترین راندمان پرورش و نرخ تبدیل بالای خوراک در شرکت آریا منتخب پارسیان انجام می شود. برنز محبوب ترین گونه بوقلمون در بیشتر تاریخ آمریکا بوده است. این از تلاقی بین بوقلمون های اهلی که توسط مستعمره نشینان اروپایی به قاره آمریکا آورده شده و بوقلمون های وحشی شرقی سرچشمه می گیرد. انواع بوقملون برنز از نظر ظاهری باشکوه و با ابهت است. وزن بوقلمون ماده بالغ 7 تا 8 کیلوگرم و بوقلمون نربالغ 11 تا 15 کیلوگرم می باشد. جوجه های زنده ما به محض خروج از تخم ارسال می شوند. در دسترس بودن این کالا به معنای ارسال فوری آن نیست. این بدان معنی است که ما همچنان در حال دریافت سفارشات شما در هر فصل هستیم. شما جهت سفارش می توانید با واحد فروش بوقلمون برنز یکروزه این شرکت تماس حاصل نمایید.

بوقلمون برنز یکروزه

مسائل رفاهی جوجه بوقلمون برنز یکروزه

زمانیکه سالن پرورشی خود را با جوجه های یک روزه شروع می کنید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه مطمئن شوید که آنها به بوقلمون های بالغ سالم و تبدیل می شوند. با کمی آمادگی و مراقبت، جوجه بوقلمون های شما رشد می کنند. شما باید اطلاعات کافی برای راه اندازه سالن پرورش بوقلمون، موارد مهم هنگام ورود جوجه، جلوگیری از مشکلات، تغذیه موردنیاز تا انتقال بالغ به کشتارگاه را داشته باشید.

شرایط سالن پرورش جوجه

سالن پرورشی جوجه بوقلمون، مکانی گرم، خشک و محفوظ نگه داشتن آنها می توانند از این منابع برای رشد جوجه های خود استفاده کنید. از براده‌های کاج  برای کف سالن استفاده کنید. تنظیم دما و تامین تغذیه و آب برای جوجه ها ضروری می باشد.

1. گرم کردن سالن تا دمای 95 تا 98 درجه فارنهایت و تامین منبع گرما اگر جوجه ها خیلی داغ هستند. استفاده از دماسنج می تواند ابزار مفیدی باشد، به خصوص قبل از رسیدن جوجه، از رفتار آنها به عنوان راهنمای خود زمانی که آنها به سالن می آیند استفاده کنید. لامپ حرارتی را هر هفته چند اینچ بالا بیاورید (و دما را تقریباً 5 درجه فارنهایت پایین بیاورید) تا درجه حرارت در سالن پرورشی به 70 درجه برسد. این میزان گرما را تا شش هفتگی جوجه ها حفظ کنید.

لامپ حرارتی برای رشد بوقلمون

2. فیدرها و آبخوری ها را پر کرده و به درستی قرار دهید. شما آنها را درست زیر لامپ نمی خواهید، اما همچنین نمی خواهید آنها را خیلی دور از مرکز قرار دهید. آنها را طوری قرار دهید که جوجه ها بتوانند به راحتی به آنها برسند، بدون اینکه سرد یا بیش از حد گرم شوند. دانخوری‌های آویزان می‌توانند از ایستادن و مدفوع جوجه ها در خوراک یا کوبیدن آن جلوگیری کنند.

هنگام رسیدن جوجه به سالن

ابتدا هر کدام را که از جعبه حمل و نقل خارج می کنید، بررسی کنید. سپس منقار آن را به محض اینکه آنها را در آب فرو کنید تا یاد بگیرند که آب کجاست و چگونه بنوشند. به یاد داشته باشید که برای جوجه های حمل و نقل، تحت فشار فرآیند انتقال قرار می گیرند. مطمئن شوید که آنها در دو هفته اول خوب می‌خورند و می‌نوشند.

پیشگیری از مشکلات

جوجه های بوقلمون به ویژه مستعد ‘گرسنگی’ هستند، به این معنی که برخی از جوجه ها از غذاساز دور می شوند یا عقب می مانند و علیرغم وجود غذا از گرسنگی می میرند. هنگام تغذیه جوجه ها مراقب باشید که این اتفاق نمی افتد.

ازدحام بیش از حد نیز می تواند به گرسنگی کشیدن کمک کند، بنابراین مطمئن شوید که فضای کافی برای جوجه های خود دارید. شما حداقل یک فضای 10 در 10 فوتی برای یک دوجین جوجه بوقلمون برنز یکروزه می خواهید و با بزرگتر شدن آنها به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت.

چرخه زندگی بوقلمون برنز یکروزه

 

یک جوجه اضافه کنید

در سن سه هفتگی، می‌توانید به گله های مادر خود یک جوجه بیافزایید. آموزش زودهنگام کردن بوقلمون‌ها زمانی که در نهایت بعداً به جوجه‌کشی منتقل می‌شوند، کمک می‌کند. به علاوه، آنها گرمتر و راحت تر خواهند خوابید. مطمئن شوید که خانه‌ها و قلم‌های آن‌ها را آماده کرده‌اید تا بعد از اینکه نیاز به لامپ گرما را افزایش دادند و آماده حرکت به مرتع شدند، به آنجا نقل مکان کنند.

آنها را به درستی تغذیه کنید

خوراک های مختلفی برای طیور وجود دارد. دارویی، بدون دارو، شروع کننده، پرورش دهنده ممکن است دانستن اینکه چه چیزی را انتخاب کنید چالش برانگیز باشد. بوقلمون ها بیشتر از جوجه ها به پروتئین بالا نیاز دارند. استارتر پرنده یا مرغ شکاری که حدود 28 درصد پروتئین دارد در 12 هفته اول کار می کند. بعد از 12 هفته، می توان خوراک را تا 20 درصد کاهش داد، اما هرچه کمتر شود، بوقلمون های شما به اندازه ای که می توانند رشد نخواهند کرد. بسیاری از تولیدکنندگان کوچک دوست دارند از خوراک بدون دارو استفاده کنند.

 

فروش جوجه یک‌روزه بوقلمون برنز

فروش جوجه یک‌روزه بوقلمون برنز در نژادهای انگلیسی، سینه پهن و آمریکایی در بازار به فروش می‌رسد. جوجه یک‌روزه به دلیل وجود کیسه زرده معمولاً واکسیناسیون نمی‌شوند چراکه جذب واکسن باوجود کیسه زرده گله را دچار تلفات سنگین می‌کند ما می‌توانیم پس از فروش جوجه به شما لیست واکسیناسیون را ارائه دهیم تا راهنمایی برای پرورش باشد. ما روش پرورش خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بدانید که چگونه از بوقلمون برنز به بوقلمونی با وزن بالا درعین‌حال دومنظوره دست پیدا کنید.

 

 

قیمت جوجه یک روزه بوقلمون برنز

قیمت جوجه یک روزه بوقلمون برنز در سراسر ایران یکسان است و این قیمت از شمال غربی کشور سرچشمه می‌گیرد. اغلب مرغدارانی که توزیع جوجه یک‌روزه دارند تعیین‌کننده قیمت هستند اگرچه عرضه و تقاضا تأثیر به سزایی در این امر دارد. نژاد برنز انجمن و صنف دولتی خاصی ندارد اما از راه دور کنترل و نظارت بر کیفیت و کمیت کاردارند. به دلیل به‌روز بودن قیمت‌ها باید به‌صورت روزانه با کارشناسان ما در ارتباط باشید، گروه پشتیبانی ما به‌صورت 24 ساعته در صفحه اصلی همین سایت قیمت تمامی محصولات را به‌روز می‌نمایند شما با مراجعه به صفحه اصلی می‌توانید تمامی قیمت‌های روزانه را دریافت و مشاهده نمایید.

 

قیمت و نحوه خرید بوقلمون برنز یکروزه

شرکت آریا منتخب پارسیان، عرضه کننده کلیه نژادهای جوجه بوقلمون در سراسر کشور با مجوز به نرخ دولتی یا آزاد به نرخ روز آماده خدمات رسانی به کلیه پرورش دهندگان می باشد. جهت ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: 09123968671 09121986651

شعبه اصفهان: 09131007689 _ 09131005836

شعبه مشهد: 09151006923

مطالب مهم دیگر را مطالعه کنید:
فروش جوجه بوقلمون
فروش جوجه شترمرغ
فروش جوجه بوقلمون
فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی
فروش جوجه اردک پکنی
فروش جوجه کبک
فروش جوجه بلدرچین
فروش تخم مرغ
فروش خوراک طیور
فروش بذر پیاز
فروش بذر چغندر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بوقلمون برنز یکروزه”
لطفا به این مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

ایکون