Search
Search

فروش جوجه اردک ده روزه

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی :
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

فروش جوجه اردک ده روزه

فروش جوجه اردک ده روزه

جوجه اردک ده روزه را می توان یکی از بهترین گزینه های پرورش در مناطق مختلف کشور دانست. زیرا معمولاً این گونه جوجه اردک ها سرعت رشد بسیار خوبی دارند و از طرفی با انواع شرایط آب و هوایی سازگاری دارند. به این ترتیب شرایط برای همه افراد مهیا است تا بتوانند آن ها را پرورش دهند و از این طریق سود خوبی کسب کنند.

یک اردک ده روزه می تواند در مقایسه با سایر نژادهای اردک خیلی سریع وزن اضافه کند. به همین دلیل افرادی که از پرورش اردک سود بیشتری می برند به سراغ پرورش اردک ده روزه می روند. بدن اردک ها نسبت به سایر گونه ها مقاوم تر هستند، بنابراین کمتر بیمار می شوند. به همین دلیل، افرادی که در پرورش جوجه اردک ده روزه نقش دارند به ندرت شاهد مرگ آنها هستند. بنابراین به طور کلی جوجه اردک ده روزه از مزیت پرورش بسیار مناسبی برخوردار است و به همین دلیل است که افراد زیادی از این نژاد برای اهداف پرورشی استقبال می کنند.

تغذیه جوجه اردک ده روزه

تغذیه یکی از مهم ترین نکاتی است که در پرورش جوجه اردک ده روزه باید با آن برخورد کرد. جوجه اردکی که خوب تغذیه شده باشد بدن سالم تری خواهد داشت و در نتیجه رشد بسیار بهتری دارد. بنابراین تغذیه از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. یک اردک ده روزه به پروتئین زیادی نیاز دارد. بنابراین غذاهایی که پروتئین زیادی دارند گزینه مناسب تری برای آنها در نظر گرفته می شود.

تخم مرغ آب پز و سیب زمینی از جمله غذاهایی هستند که برای آن ها مناسب است. تخم مرغ آب پز و سیب زمینی را باید ریز خرد کرد تا اردک ها بتوانند به راحتی آنها را بخورند. فرنی یکی دیگر از گزینه های مفید و مفید برای اردک های روزه دار است. شبدر، سبزی ها و سایر سبزیجات نیز برای جوجه ها بسیار مفید هستند. غلات کامل نیز یک جایگزین عالی به شمار می روند.

شرایط مورد نیاز برای پرورش جوجه اردک ده روزه

شرایط مورد نیاز برای پرورش جوجه اردک ده روزه

شرایطی که برای پرورش جوجه ده روزه باید در نظر گرفته شود فضای کافی برای پرورش آنهاست. هر 12 تا 15 روز یک خوک به یک متر مربع فضا نیاز دارد. این فضا با افزایش سن جوجه بیشتر می شود که باید به آن توجه ویژه ای کرد. تهویه مناسب یکی از موارد دیگری است که در پرورش جوجه های ده روزه باید در نظر گرفته شود. زیرا وجود ریزگردها به سیستم تنفسی سوسک ها آسیب می رساند و می تواند منجر به خفگی شود.

دمای ایده آلی که می توانید با خیال راحت جوجه اردک ها را پرورش دهید 28 تا 32 درجه سانتیگراد است. در فصول سرد سال باید از تجهیزات گرمایشی مناسب برای اطمینان از دمای مناسب استفاده کرد. محل نگهداری جوجه اردک سریع باید خشک باشد. وجود رطوبت می تواند جوجه ها را بیمار کند و این باعث افزایش تلفات آنها می شود. فراهم کردن شرایط مناسب می تواند به پرورش جوجه اردک 10 روزه با حداقل تلفات کمک کند.

پیشنهاد مطالعه: فروش جوجه اردک یک ماهه، فروش جوجه اردک ده روزه، فروش جوجه اردک یکروزه 

دانستنیهای سالن پرورش اردک

با قرار گرفتن در معرض نور، مکانیسم تخم گذاری پرنده با یک برنامه نوری استاندارد و تخمدان بارور برای تغییر چرخه تخم گذاری تحریک  می شود. با یک برنامه روشنایی مناسب می توان دوره پرورش را کوتاه کرد و در نتیجه تولید تخم زیاد می شود.

استفاده از نور مصنوعی در سالن تخمگذار به مدت 2 هفته یا بیشتر قبل از تخمگذار برای استقرار تخمگذار ضروری است. تکمیل نور طبیعی روز با نور مصنوعی به طوری که پرندگان حدود 15 ساعت نور کل را دریافت کنند یکی دیگر از روش های برنامه نورپردازی است که برای سالن های نیمه باز یا بهاره استفاده می شود.

استفاده از لامپ های فلورسنت به جای لامپ های رشته ای مزیت تولیدی دارد. اما لامپ های فلورسنت ارزان و کاربردی هستند. زیرا زمانی که نور به تمام فیدرها بتابد مصرف کنندگان در نصب چنین لامپ ها برای لانه ها از ایمنی مطمئن می شوند. اردک ها به شدت نور تقریباً 10 لوکس نیاز دارند و می توان با یک لامپ رشته ای 60 وات برای هر لانه 18 متر مربعی استفاده کرد.

جوجه کشی و پرورش اردک

از نظر اقتصادی، در دو خط جوجه کشی و پرورش اردک مطرح می شوند. یک لاین مخصوص پرورش اردک است که معمولا برای اردک های 10 روزه استفاده می شود، این نوع نژاد معمولا در 60 روز بالغ می شود و به وزن مناسب می رسد. در این سن اردک یک روزه آماده ارسال به کشتارگاه است  و به طور متوسط ​​تقریباً 2 کیلوگرم گوشت تولید می کند. خط بعدی اردکی است که برای تخم گذاری و جوجه کشی استفاده می شود. این اردک ها از نظر اقتصادی برای تولید گوشت و پرواربندی در دوره های کوتاه مناسب نیستند.  ولی این نوع نژاد نسبت تخمگذاری خوبی دارد.

سخن آخر

بسیاری از مردم در سراسر کشور علاقه مند به پرورش جوجه یک روزه هستند، اما نمی توانند به راحتی جوجه اردک سالم پیدا کنند. برای خرید اردک ده روزه به سایت های معتبر یا مراکز خرید و فروش طیور مراجعه کنید. تیم پرورش طیور سابقه طولانی در تولید جوجه اردک ده روزه و توزیع آن در سراسر کشور دارد. خرید اینترنتی اردک از این شرکت ها بسیار آسان و سریع است. به این ترتیب وقت خود را با پرورش دهندگانی که هیچ آگاهی در این زمینه ندارند تلف نمی کنید. از طرفی قیمت های ارائه شده توسط شرکت های معتبر برای خرید جوجه اردک ده روزه بسیار مناسب بوده و این امر مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا به این مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =

مهم: قیمت دولتی و اتحادیه جوجه گوشتی با نامه بین 15.900 تا 16.900 تومان می باشد.


محصول آخرین میانگین قیمت + تغییر 24h مشاهده
جوجه یک روزه گوشتی  1403/1/9 20,750  ( 0) مشاهده
جوجه بومی  1403/1/9 105,425  ( 0) مشاهده
اردک  1403/1/9 69,084  ( 0) مشاهده
مرغ زنده  1403/1/9 57,046  ( 0) مشاهده
مرغ کشتار  1403/1/9 82,323  ( 0) مشاهده
خروس زربال  1403/1/9 25,500  ( 0) مشاهده
خروس آرین  1403/1/9 11,500  ( 0) مشاهده
تخم مرغ  1403/1/9 45,500  ( 0) مشاهده
کبک  1403/1/9 63,034  ( 0) مشاهده
جوجه بوقلمون  1403/1/9 181,417  ( 0) مشاهده
شتر مرغ زنده  1403/1/9 1,755,500  ( 0) مشاهده
بلدرچین زنده  1403/1/9 18,025  ( 0) مشاهده
پولت  1403/1/9 84,250  ( 0) مشاهده
ایکون