Search
Search

بوقلمون برنز یکماهه

نام محصول: بوقلمون برنز یکماهه

دسته: فروش بوقلمون

نحوه خرید و تحویل: ارسال سریع به سراسر ایران

بوقلمون برنز یکماهه

به اشتراک بگذارید

توضیحات

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

بوقلمون برنز یکماهه

بوقلمون برنزی با سینه پهن به عقیده برخی بزرگترین و سنگین ترین نوع بوقلمون است. سویه برنز منشأ آمریکایی است و در سال 1874 در بین پرندگان استاندارد آمریکایی پذیرفته شده است. بوقلمون برنز یکماهه، پرنده ای عالی برای پرورش گوشت و دارای نرخ تبدیل خوراک به گوشت عالی است. با این حال، به طور کلی بوقلمون برنزی با سینه پهن به دلیل جثه بزرگ خود تولید مثل نمی کند. به منظور اطمینان از جوجه کشی عالی از تخم های خود در شرکت آریا منتخب پارسیان به طور مصنوعی تلقیح می شود. بوقلمون برنزی سینه پهن به دلیل جثه بزرگش طول عمر طبیعی کوتاه تری نسبت به بوقلمون های دیگر دارد و به طور کلی نرخ تولید مثل بسیار ضعیفی دارد. اگر به دنبال یک بوقلمون با رشد سریع هستید، بوقلمون برنز گزینه مناسبی می باشد. این نژاد که در رنگ های سفید و برنزی ارائه می شود، نیازهای هر مزرعه ای را از کوچک تا سالنهای تجاری برآورده می کند. رنگ پرها برنزی چشمگیر با رگه های سفید در نوک پرهای دم است.

بوقلمون برنز یکماهه

درباره بوقلمون برنز

هنگامی که استعمارگران اروپایی به آمریکا سفر کردند، تعدادی از انواع بوقلمون بومی را از اروپا به همراه آوردند. پس از ورود به آمریکا، بوقلمون های وحشی شرقی کشف شدند و با گونه های بومی اروپایی تلاقی یافتند و بوقلمون های برنزی را ایجاد کردند.

هیبرید بین این دو گونه، پرنده ای متعادل ایجاد کرد که هم مناسب برای محدوده آزاد است، هم به اندازه کافی بزرگ است که می تواند یک تولید کننده گوشت خوب باشد. این هیبرید جدید در دهه 1700 به خوبی شناخته شده بود اما تنها در دهه 1830 نام برنز به آن داده شد. در سال 1874، بوقلمون برنزی رسماً در انجمن طیور آمریکا پذیرفته شد.
در چند سال گذشته، یک برنز با سینه پهن پرورش داده شده است، و گونه‌ای بزرگتر و تجاری‌تر شبیه به سفید سینه پهن ساخته شده است. این گونه یک تولید کننده گوشت خوب است.

بوقلمون برنز

مشخصات بوقلمون برنز

1. اندازه و وزن
بوقلمون‌های وحشی برای تولید گوشت پرورش داده نمی‌شدند، بنابراین آنها پرندگان کوچک‌تری بودند، اما اضافه شدن بوقلمون‌های اروپایی باعث شد که یک بوقلمون با اندازه خوب باشد. وزن بوقلمون های برنزی برای بوقلمون ماده 7کیلوگرم و برای بوقلمون بالغ 12 کیلوگرم است. پرندگان مسن اگر برای مدتی در اطراف نگهداری شوند ممکن است چند کیلوگرم بیشتر وزن داشته باشند.
بوقلمون‌های برنزی با سینه پهن نسخه بزرگ‌تری از بوقلمون‌های برنزی هستند، بنابراین فلس‌ها را کمی بالاتر از برنز استاندارد قرار می‌دهند. مرغ های بوقلمون برنزی با سینه پهن حدود 10 کیلوگرم وزن دارند در حالیکه بوقلمون ماده حدود 15 کیلوگرم وزن دارند.

 

پیشنهاد مطالعه: فروش جوجه یک ماهه بوقلمون بیوتی ، فروش جوجه یکروزه بوقلمون بیوتی ،فروش مرغ حذفی 

 

2. خلق و خوی
بوقلمون های این نژاد می توانند حیوانات بسیار دوستانه و سگ مانندی باشند که صاحبان خود را دوست دارند و آنها را در مزرعه دنبال می کنند. از سوی دیگر، آنها همچنین می توانند از قلمرو، غذا و نوزادان خود محافظت کنند. خلق و خوی این گونه می تواند بر اساس انتخاب پرورش دهنده و ویژگی هایی که پرورش دهندگان برای آن کار می کنند متفاوت باشد.

3. مسائل بهداشتی و مراقبتی
برنز استاندارد به دلیل میراث بوقلمون وحشی که در اصل و نسب خود دارد، گونه ای بسیار قوی است. برنز سینه پهن کمی دورتر از بوقلمون های وحشی است و در صورت اضافه وزن ممکن است با مشکلات قلبی مواجه شود.
هنگام مخلوط کردن انواع طیور مراقب باشید، زیرا جوجه ها ناقل بیماری های خاصی هستند که می تواند بوقلمون ها را بیمار کند. نظارت دقیق بر گله خود و دانستن علائم مشکلات پیش رو می تواند کمک زیادی به جلوگیری از شیوع بیماری کند.

4. پرورش
برای برنز استاندارد، این گونه می تواند به راحتی به طور طبیعی تولید مثل کند و این پرنده پروژه خوبی است. بوقلمون های برنزی اصلی با استاندارد اصلی خود پرورش داده نشده اند و این گونه می تواند از برخی مهمانداران برای بازگرداندن شکوه اولیه خود استفاده کند.
بوقلمون های برنزی سینه پهن به دلیل جثه بزرگ قادر به تولید مثل طبیعی نیستند. از آنجایی که این تنوع نیاز به لقاح مصنوعی دارد، معمولاً توسط کشاورزان سرگرمی پرورش داده نمی‌شوند.

5. تغذیه
جوجه های بوقلمون (که بیشتر به عنوان مرغ شناخته می شوند) رشد سریعی دارند و به پروتئین زیادی نیاز دارند. شروع/پروتئین با 30 درصد پروتئین برای این پرندگان جوان بهترین است. هنگامی که بوقلمون ها به سن 8 و 10 هفتگی رسیدند، می توانید آنها را به یک پرورش دهنده گله با کیفیت خوب منتقل کنید.

تغذیه بوقلمون

فروش جوجه بوقلمون برنز انگلیسی

فروش جوجه بوقلمون برنز انگلیسی در سنین یک‌ماهه و یک‌روزه در بازار قابل‌عرضه می‌باشد. ویژگی‌های این نژاد باعث شده تا فروش جوجه بوقلمون برنز با پسوند انگلیسی طرفداران خاص خود را داشته باشد. بوقلمون برنز یکماهه به دلیل لایه‌بندی چربی طبیعی، ترکیب بسیار خوبی دارند و عملکرد گوشت بالایی دارند.

 

 

 

قیمت جوجه بوقلمون یک ماهه در تبریز

قیمت جوجه بوقلمون یک ماهه در تبریز معمولاً حد متعادل و رو به پایینی دارد و از هر لحاظ جوجه ریزی این سن در این شهر مقرون‌به‌صرفه هست. قیمت این جوجه توسط سازمان‌های دولتی تعیین نمی‌گردد بلکه توسط تمام مولدداران مشخص می‌شود. طرفداران این سن بهتر از هر شخص دیگر می‌دانند که اگر مراقبت‌های اولیه برای این سن انجام شود قطعاً بهتر از جوجه ریزی و نگهداری سنین دیگر است زیرا بزرگ کردن یک جوجه تا سن موردنظر با توجه به اینکه از ابتدا مصرف آب ، خوراک و واکسن و غیره با خود پرورش‌دهنده بوده است هنگام فروش پایان دوره کمک شایانی در قیمت و در سودرسانی همچنین کیفیت لاشه دارد.

 

 

خرید جوجه بوقلمون برنز فرانسوی

خرید جوجه بوقلمون برنز فرانسوی از حداقل سفارش 200 قطعه و عمده ارسال آن از شهر تبریز، اردبیل انجام می‌شود. ارسال بار از این دو مبدأ به سراسر کشور صورت می‌گیرد. پرورش‌دهندگان به دو روش حضوری و غیرحضوری می‌توانند بار خود را دریافت نمایند.

 

 

قیمت و نحوه خرید بوقلمون برنز یکماهه

شرکت آریا منتخب پارسیان، عرضه کننده کلیه نژادهای جوجه بوقلمون در سراسر کشور با مجوز به نرخ دولتی یا آزد به نرخ روز آماده خدمات رسانی به کلیه پرورش دهندگان می باشد. جهت ثبت هرگونه سفارش و و دریافت مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

شعبه تهران: 09123968671 09121986651

شعبه اصفهان: 09131007689 _ 09131005836

شعبه مشهد: 09151006923

مطالب مهم دیگر را مطالعه کنید:

فروش جوجه بوقلمون بیوتی زنده تهران

جوجه بوقلمون بیوتی زنده اصفهان

فروش جوجه شترمرغ

فروش جوجه بوقلمون

فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی

فروش جوجه اردک پکنی

فروش جوجه کبک

فروش جوجه بلدرچین

فروش تخم مرغ

عنوان های جستجو شده برای این مطلب:

  • https://ariamontakhab com/product/بوقلمون-برنز-یکماهه/
  • بوقلمون یك ماهه
  • بقلمون برنزه سینه پهن

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بوقلمون برنز یکماهه”
لطفا به این مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =

ایکون