Search
Search

فروش جوجه مرغ بومی پلیموت راكPlymouth Rock chicken

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی :
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

فروش جوجه مرغ بومی پلیموت راكPlymouth Rock chicken

فروش جوجه مرغ بومی پلیموت راكPlymouth Rock chicken

 فروش جوجه مرغ نژاد پلیموت راك فروش جوجه یک روزه تا آماده به تخم بومی پلیموت راك فروش جوجه یک روزه پلیموت با راندمان تخم گذاری220تا  240 در سال محصولی با کیفیت و پرسود برای پرورش دهنده جهت کسب اطلاعات تماس حاصل نمایید

مرغ بومی

شماره ها جهت تماس و اطلاعات بیشتر در 3 شعبه تهران و اصفهان و مشهد

شعبه اصفهان : 09131007689 _ 09131005836

شعبه تهران  :   09123968671 _ 09121986651

شعبه مشهد:   09151006923

خطوط تلفن ثابت تهران و اصفهان و مشهد☎️

☎️03134419879

☎️02188478351

☎️05137139037

کانال تلگرامی ما را به دوستان خود معرفی کنید با لینک زیر

?@ariamontakhab

سایت های شرکت اریا منتخب جهت مطالعه مطالب فوق اموزشی و حرفه ای برای پرورشانواع طیور

www.ariamp.com

www.ariamontakhab.com

مرغ بومی

مرغ پلویموت راک

مرغ پلویموت راک یک نژاد دوگانه مناسب برای تولید گوشت و تخم مرغ است. مرغ پليوموت راک در ايالات متحده ايجاد شده است. این نژاد نیز بعنوان نام دیگری مانند سنگها یا سنگهای پر شده شناخته شده است. با رنگ های مختلف می آید و پرندگان هاردی سرد و یک نژاد بزرگ برای مزرعه کوچک یا برای بالا بردن در حیاط خلوت می باشند. پلاسموت راک در اواسط قرن نوزدهم در نیو انگلستان توسعه یافت و برای اولین بار در سال 1849 به عنوان یک نژاد ظاهر شد. بیشتر کشاورزان آنها را به عنوان یک نژاد دوگانه مورد استفاده قرار می دهند و برای هر دو توانایی تخم گذاری گوشت و تخم مرغ ارزشمند هستند

مرغ بومی

فروش مرغ بومی بلك استار ستاره سياه Black Star chickens

.

اولين مرغ پليوموت راک محدود شد و بعدا بعد از آن گونه هاي ديگري نيز توسعه يافتند. این نژاد در ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر بسیار محبوب است. دلیل اصلی محبوبیت آن کیفیت آن است. مرغ پیلموت راک یک نژاد مزرعه برجسته است که برای سختی، پرورش و سلامت و تولید عالی گوشت و تخم مرغ محبوب است. بسیاری از گونه های مرغ پلویموت راک از صلیب هایی حاوی برخی از پس زمینه های نیاکان به عنوان گونه های ممنوعه توسعه یافته بودند. در اوایل توسعه این نژاد، نام پلیوموت راک اشاره به یک پرنده محدود داشت. اما از آنجا که گونه های بیشتری توسعه یافتند، به دلیل عدم تمایل به نژاد تبدیل شد. در طول دهه 1920، پرنده Plymouth Rock یکی از نژادهای پایه برای صنعت گوشتی بود. راک Barred Plymouth Rock نیز برای هک ژنتیکی که به طور گسترده ای به عنوان یک ماده در ساخت مصنوعی پرواز استفاده می شود، مطرح شده است.

مرغ بومی

مشخصات

فروش مرغ بومی بلك استار ستاره سياه Black Star chickens

مرغ های پلیموث راک دارای گونه های مقاوم، طولانی مدت و بزرگتر هستند. بعضی از گونه های این نژاد عمدتا برای گوشت تولید می شوند و برخی از انواع لایه های خوب هستند. جوجه های قطبی پیلموت دارای یک سینه نسبتا عمیق کامل هستند و دارای عقب بلند هستند. پاها و رنگ پوست آنها زرد است. بدون پاهای در پاهای خود. مرغ ها یک شکم عمیق و کامل دارند و نشانه ای از لایه خوب است. مرغ های پلیموت راک دارای چشم های خالدار هستند، چهره آنها قرمز با لبه گوش های قرمز است و دارای یک گلدان زرد روشن است. آنها یک شانه دارند و اندازه شانه متوسط ​​است. پرهای آنها کوتاه و نسبتا آزادانه برگزار می شوند اما نه تا زمانی که به راحتی برهم زدن. پرهای کوچک مرغ مانند پرهای جوجه کودک نرم و نرم هستند.

مرغ بومی

این نژاد مرغ بومی دارای انواع رنگ است. به عنوان مثال، مرغ بالغ Plymouth Rock دارای وزن بالغ به 8
پوند و وزن مرغ حدود 7.5 پوند است. تولید تخم مرغ بسته به گونه های پرنده متفاوت است. اما به طور متوسط، مرغ ها در حدود 4 تخم مرغ در هفته نگهداری می کنند.

مرغ سرخ مایل به قرمز، جوجه های قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه مرغ، ویژگی های مرغ پلویموت، جوجه های مرغی پلایموت، حقایق مرغ پلویموت، مرغ تخم مرغ پلایموت، مرغ دریایی Plymouth، جو مرغ، مرغ

رفتار / دماسنج
سربازان و مرغ های پیلیموت را آرام می کنند و با حیوانات و دیگر حیوانات مانند حیوانات خانگی به راحتی زندگی می کنند. آنها مودبانه و دوستانه در طبیعت هستند و معمولا حتی زمانی که محدود هستند. اما اگر خوش شانس باشند، می توانند آزادانه در مرتع پرورش و یا در باغچه سوار شوند. مرغ های پیلیموت به ندرت در محیط مناسب به بدن مادر می روند و مادران خوبی هستند.

فروش جوجه مرغ بومی پلیموت راكPlymouth Rock chicken

مرغ بومی

فروش مرغ بومی بلك استار ستاره سياه Black Star chickens

پلیموت راک | مشخصات نژاد
نام زارع Plymouth Rock
نامهای دیگر سنگها، سنگهای تخریب شده
نژاد هدف هدف دوگانه
خرس قحطی Temperament Tempering Well، Calm، Docile، به راحتی دسته بندی شده، دوستانه
نوع نژاد سنگین (3.5 كيلو)
فروتنی رحم
شانه تک شانه
Tolerance آب و هوا All Climates (بسیار مقاوم در برابر سرما)
تخم مرغ رنگی قهوه ای
اندازه تخم مرغ بزرگ
بهره وری تخم مرغ بستگی به گونه های پرندگان (به طور متوسط، حدود4/5 تخم مرغ در هفته)
پاها پر شده
سنگهای پر از نابودی و سنگهای سفید معمول هستند. همه انواع دیگر نادر است.
گونه های Barred، buff،

مرغ بومی

 مرغ دریایی Barred Plymouth Rock به خوبی به عنوان یک مرغ دارای دو وظیفه قوی شناخته شده است، زیرا آنها برای پرورش تخم مرغ در طول سال و همچنین تولید گوشت مناسب هستند. ریشه های مرغ سرخ شده Plymouth Rock در Dominique آمریکا دروغ می گویند. مدتها قبل از تشخیص رسمی از نژاد های طیور در استاندارد APA، پرندگان ممنوعه ای از نیو انگلیس Dominiques، Plymouth Country Fowls و Plymouth Rocks نامیده می شدند. در اولین نمایشگاه مرغداری آمریکایی در بوستون در سال 1849، دو Dominique و Plymouth Rocks نمایش داده شد، اما تمایز بین آنها قطعا فازی بود. هر دو گل رز و شانه های تک در هر دو گله دیده می شود.

مرغ بومی

در سال 1865، یک کراس بین خروس Dominique و مرغ سیاه Cochin ساخته شد، یا، طبق گفته های دیگر، آن مرغ سیاه Java بود. یا شاید هر دو. چهار سال بعد، یک مرغ پلویموت را در نمایشگاه Worcester، Massachusetts نمایش داد. تمایز بین Rock Plymouth و Dominique در سال آینده در نمایشگاه مرغداری کشور نیویورک ساخته شد. پرندگان شكسته شده، متوسط ​​تا بزرگ، كه به عنوان پرندگان ممنوعه به عنوان سنگهاي پليموت وارد شدند. با توصیف های جداگانه خود، هر دو Dominique و Barred Plymouth Rock در Standard در سال 1874 وارد شدند، هرچند که Rock Barred Plymouth بدون شک بسیاری از Dominiques یکبار مصرف را جذب کرد. برخي از نويسندگان علاوه بر افزودن Black Cochin و Java، گفته اند که Malay Game، Dorking، Langshan، Brahma، Black Minorca و سايرين وارد اين مخلوط شده اند. چندین فرد اعتقاد به توسعه این نژاد داشتند.

مرغ بومی

مرغ سرخ شده Plymouth Rock به سرعت به محبوبیت رسید، که کمی سنگین تر از Dominique و تولید کننده عالی گوشت و تخم مرغ است. راک Barred Plymouth Rock به طور گسترده ای در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفت. از طریق جنگ جهانی دوم، Barred Plymouth Rock شایع ترین مزرعه مزرعه در ایالات متحده بود و توسط برخی از “Hereford از جهان مرغ” نامیده می شود. سویه های مختلفی که در تولید گوشت یا تخم مرغ تخصص دارند و همچنین Rock Barred Plymouth در چنین جوجه های گوشتی به عنوان یک خروس نیوهمپشایر با یک مرغ بال مرغ بالمث روبرو می شود. این نیز مورد علاقه در میان علاقه مندان، که به سختی برای پرورش دقیق، رنگ کامل به استاندارد کار می کرد.

چندین رنگ دیگر نیز توسعه یافت. راک سفید Plymouth توسط سال 1888 از یک ورزش ممنوعه توسعه داده شد. در نهایت این گونه ها به شدت برای تولید سریع گوشت و لاشه سنگین تر انتخاب شدند. سنگ سفید پایه و اساس جوجه های تولید شده در حال توسعه صنعتی است.
تبلیغات

راک Barred Plymouth Rock محبوبیت زیادی به عنوان یک نژاد دو منظوره به دست آورد. یک پرنده هاردی حتی در هوای سرد، همچنین مودبانه، خیره کننده و فعال است. هر دو راکت و مرغ دارای یک حامل راست هستند و پرندگان شیک و زیبا هستند. مرغ ها مرده اند و مادران خوب هستند. مرغ همچنین تخم مرغ قهوه ای روشن را در طول دور سالم نگه می دارد. این پرنده دارای بدن طولانی و گسترده ای با پستان متوسط ​
​است. زردرنگ Barred Rock به زودی به جوجه های گوشتی در سن 8 تا 12 هفته می رسد. جرثقیل وزن می کند تا 9.5 پوند و مرغ تا 7.5 پوند. پرورش دهندگان سنگ های پر شده باید از پرندگان دارای وزن کم، اجسام کوچک، باریک و دم بالا جلوگیری کنند.

رنگ Barred Plymouth Rock مشخص است. محدودیت در پرها به پوست ادامه می دهد. در خروس، میله های سیاه و سفید از عرض برابر و به نوک تیره پایان می رسند. در مرغ، میله های سیاه و سفید کمی بزرگتر از نور است، به طوری که خروس به نظر می رسد کمی سبک تر در رنگ. همپوشانی پرها نیز یک رنگ خفیف خفیف ایجاد می کند. چشم ها خلیج قرمز هستند، و شانه ها، خاردارها و موهای زرد رنگ قرمز روشن هستند. کله، شانکس و انگشتان پا زرد هستند

فروش جوجه مرغ بومی پلیموت راكPlymouth Rock chicken
فروش جوجه مرغ نژاد پلیموت فروش جوجه یک روزه تا آماده به تخم بومی پلیموت فروش جوجه یک روزه پلیموت با راندمان تخم گذاری 240 در سال محصئلی بل کیفیت و پرسود برای پرورش دهنده جهت کسب اطلاعات تماس حاصل نمایید

آریا منتخب پارسیان خرید و فروش جوجه بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک ،

آریا منتخب پارسیان

شركت آريا منتخب پارسيان با بیش از ۱۰سال سابقه در زمینه پرورش طیور،به ویژه شترمرغ ، بوقلمون افتخار دارد به لطف پروردگار قدمی در راستای پیشرفت کشور عزیزمان ایران داشته باشد. این شرکت درزمینه تولید و فروش کلیه فرآورده های به دست آمده از شترمرغ و بوقلمون و مرغ بومی آماده خدمتگذاری می باشد.

فروش شترمرغ ‘گردن آبی10روزه09121986651

جهت مطالعه مقالات در مورد پرورش انواع جوجه بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک به بخش مقالات سایت مراجعه کنید

جهت استعلام به روزترین قیمت و ارزانترین قیمت انواع جوجه  بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک و طیور به فروشگاه دام و طیور سایت مراجعه کنید.

 

فروش مرغ بومی

 

 

فروش بوقلمون گوشتی

 

راهنمای پرورش   شترمرغ

دفتر تهران

جهت استعلام قیمت روز جوجه شترمرغ

آدرس :تهران، سهروردی شمالی، بن بست بیشه

شماره شرکت: 88433196 021

پشتیبانی فروش انواع جوجه  بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک و طیور :

09123968671

09121986651

 

جهت استعلام به روزترین قیمت و ارزانترین قیمت انواع جوجه  بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک و طیور به فروشگاه دام و طیور سایت مراجعه کنید.09127205258

دفتر اصفهان

جهت استعلام قیمت روز جوجه شترمرغ

آدرس : اصفهان،خیابان جابر انصاری،ابتدای 5آذر،ساختمان رسول،طبقه دوم،واحد4

شماره شرکت: 03134419879

پشتیبانی فروش انواع جوجه  بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک و طیور :

09131005836

09131007689

جهت استعلام به روزترین قیمت و ارزانترین قیمت انواع جوجه  بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک و طیور به فروشگاه دام و طیور سایت مراجعه کنید.

دفتر مشهد

جهت استعلام قیمت روز جوجه شترمرغ

آدرس : مشهد،خیابان کلاهدوز48،منفرد

تلفن:9-05137139037

شماره همراه : 09151006923

جهت استعلام به روزترین قیمت و ارزانترین قیمت انواع جوجه  بوقلمون ، شترمرغ ، مرغ بومی ، مرغ بلک استار، مرغ ال اس ال ، مرغ تخمگذار ، اردک ، بلدرچین ، کبک و طیور به فروشگاه دام و طیور سایت مراجعه کنید.

 

تماس با پشتیبانی فروش

09131005836

09121986651

09131007689

09123968671

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا به این مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

مهم: قیمت دولتی و اتحادیه جوجه گوشتی با نامه بین 15.900 تا 16.900 تومان می باشد.


محصول آخرین میانگین قیمت + تغییر 24h مشاهده
جوجه یک روزه گوشتی  1402/12/28 20,750  ( 0) مشاهده
جوجه بومی  1402/12/28 83,679  ( 0) مشاهده
اردک  1402/12/28 42,250  ( 0) مشاهده
مرغ زنده  1402/12/28 56,541  ( 0) مشاهده
مرغ کشتار  1402/12/28 83,226  ( 0) مشاهده
خروس زربال  1402/12/28 25,500  ( 0) مشاهده
خروس آرین  1402/12/28 11,500  ( 0) مشاهده
تخم مرغ  1402/12/28 46,000  ( 0) مشاهده
کبک  1402/12/28 47,083  ( 0) مشاهده
جوجه بوقلمون  1402/12/28 181,417  ( 0) مشاهده
شتر مرغ زنده  1402/12/28 1,755,500  ( 0) مشاهده
بلدرچین زنده  1402/12/28 16,675  ( 0) مشاهده
پولت  1402/12/28 54,825  ( 0) مشاهده
ایکون