Search
Search

پوست شترمرغ

اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی :
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

پوست شترمرغ

پوست شترمرغ یکی از انواع چرم با ارزش و گران قیمت است که در صنعت لوکس استفاده می شود. شرکت آریا منتخب پارسیان این پوست گرانبها را با قیمت مناسب در سراسر کشور توزیع می نماید.

پوست شترمرغ

این پوست به راحتی به لطف فولیکول های به طور مساوی توزیع شده بر روی سطح پوست آن قابل تشخیص است.
شترمرغ در حدود 150 کیلوگرم وزن و قد 2.5 متر رشد می کند. گوشت و تخم مرغ آن به عنوان غذا استفاده می شود، پوست شترمرغ (از جمله پوست پاها) برای چرم استفاده می شود و پرها و پوسته تخم مرغ برای تولید انواع اشیاء استفاده می شود. این پرنده در اصل از آفریقا آمده است. پرندگان دیگری نیز مانند Nandu از آمریکای جنوبی یا EMU از استرالیا وجود دارد، که از پوست آنها چرم ساخته می شود.

پیشنهاد مطالعه: فروش جوجه شتر مرغ

چرم شترمرغ به طور کلی به عنوان چرم صاف پردازش می شود تا نرمی آن مشخص شود، همچنین یک الگوی دانه ای که ناشی از رشد پر است. از آنجایی که Nubs در سراسر پوست توزیع نمی شود بیشتر برای حفظ تقارن از زباله های برش به حساب می آید. چرم شترمرغ برای کیف یا کیف پول استفاده می شود، اما گاهی اوقات برای کفش از پوست پای شترمرغ برای اینکار می توان به عنوان چرم پردازش نمود.

تاریخچه پوست شترمرغ

یکی از پوست های عجیب و غریب، پوست شترمرغ است. پرورش آن در آفریقای جنوبی در دهه 1850 آغاز شد. این پرنده به عنوان یک محصول منحصر به فرد از شترمرغ های مزارع برای پر و گوشت آن کشف شد. چرم شترمرغ با نقاط مطرح شده آن که به صورت پنهان با ایجاد ضربه های کمی در وسط پوست ظاهر می شوند، این نقاط به عنوان ‘تاج’ نامیده می شوند. همچنین از پوست گردن حیوان که یک سوم کل پوست می باشد استفاده می شود. چرم شترمرغ نسبتا نادر، مطلوب و به این ترتیب گرانقیمت است.

مزایای پوست شترمرغ

پوست شترمرغ با بافت منحصر به فرد خود، دارای مزایایی که بیشتر از بعد زیبایی شناختی است. این محصول بسیار سخت، قابل انعطاف، با دوام و دارای روغن های طبیعی است به این معنی که مقاومت در برابر ترک خوردگی و سفتی دارد.
پوست شترمرغ گرانتر از پوست گاو، گوسفند، بوفالو، بز و بسیاری از پوست های دیگر است. از آنجا که این یک چرم بسیار عجیب و غریب است که از سایر پوست های دیگر متفاوت است. پوست شترمرغ یکی از بهترین انواع چرم در جهان به دلیل نرمی و در عین حال مقاومت بالا می باشد، که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند.

پوست پاهای شترمرغ

فولیکول های زیبا در این چرم باعث می شود فرایند تولید پیچیده و گران باشد. اگر پوست شترمرغ در طول فرایند برنزه آسیب دیده باشد، قیمت چرم شترمرغ کاهش می یابد. از چرم شترمرغ محصولاتی مانند کیسه، کفش، کمربند، کت، کلاه، کیف و کاور موبایل با کیفیت بالا تولید می شود. سایر عواملی که چرم شترمرغ را گران تر از سایر چرم های دیگر می کنند، تعداد کم و نادر بودن شترمرغ ها نسبت به حیواناتی مانند گاو است. شترمرغ های کمتری از گاوها در جهان وجود دارد. جالب است بدانید که ایرانیان دومین تولید کننده شترمرغ در جهان پس از آفریقایی هستند و این باعث شده است که آنها علاوه بر تولید شترمرغ، چرم شترمرغ را تولید کنند. همه اینها چرم شترمرغ را گرانتر از سایر چرم های دیگر کرده است و این دلیل زندگی لوکس است.

تاثیر نقاط برجسته بر روی پوست شترمرغ

نقاط برجسته روی پوست شترمرغ تعدادی مزایا ارائه می دهد، مهم است این موارد را درک و در نهایت یک تصمیم آگاهانه برای خرید اقلام چرمی داشته باشیم.

  1. افزایش دوام
    چرم شترمرغ با نقاط برجسته با دوام تر از پوست منظم است، این مورد باعث می شود انتخاب خوبی برای اقلامی که به طور مداوم و در مناطق ترافیکی بالا مانند مبلمان یا صندلی ماشین استفاده شود.
  2. گردش هوا از طریق نقاط برجسته روی پوست
    همچنین با توجه به ماهیت متخلخل این نوع چرم که اجازه می دهد هوا به صورت آزادانه پخش و گردش داده شود و از خشک شدن رطوبت که باعث تغییر رنگ دائمی بر محصول شما در طول زمان شود.
  3. جلوگیری از خراش ها با نقاط برجسته در چرم
    نقاط برجسته در چرم شترمرغ نیز یک لایه محافظتی در برابر خراش ها فراهم می کند. بافت کمربند همچنین از خراش ها از طریق ایجاد برخی از شکل مقاومت اصطکاک بین سطح جلوگیری می کند، چرم شترمرغ ممکن است اغلب با آنها تماس بگیرد. در صورتیکه استفاده از انواع دیگر محصولات پوست حیوانات مورد نیاز است. نقاط برجسته در سطح، حفاظت و انعطاف پذیری را فراهم می کند که شما از محصولات چرمی معمولی و صاف دریافت نمی کنید.
  4. کمک می کند تا جنسیت را تعیین کنید
    چرم شترمرغ نیز به تعیین جنسیت کمک می کند که از پوست شترمرغ می آید. تفاوت های رنگ آمیزی در نر و ماده و اندازه های نقاط برجسته در چرم شترمرغ است. شترمرغ نر دارای پرهای رنگی تیره تر هستند در حالی که ماده خاکستری قهوه هستند، بنابراین این می تواند به عنوان یک شاخص در طول فرایند برنزه استفاده شود.
    شترمرغ های نر نیز دارای الگوی متفاوتی از نقاط برجسته مختلف بر روی پوست خود هستند که بیشتر گسترش می یابد، نه به صورت متراکم که در ماده وجود دارد. شترمرغ نر بزرگتر از ماده است، هنگام پردازش مقادیر بیشتری از چرم تولید می کنند. به همین علت، بسیاری از محصولات ساخته شده از چرم شترمرغ را که عمدتا از نر ساخته شده اند، بیشتر موجود است.
  5. نقاط برجسته بر روی چرم شترمرغ بافت مناسب برای لوازم جانبی
    نقاط برجسته بر روی چرم شترمرغ به ماده یک بافت جذاب که مناسب برای لباس و اثاثه یا لوازم داخلی است. این احساس بافتی را می دهد، که بسیاری از مردم در مبلمان یا لباس خود لذت می برند. نقاط برجسته نیز با دوام تر از سایر انواع پوست ها هستند، زیرا قبل از استفاده از هر چیز دیگری مانند کفش یا کیف پول باید کراست شود.کراست_پوست_شترمرغ

پیشنهاد مطالعه:

مشاوره رایگان پرورش

فروش جوجه شترمرغ

فروش جوجه بوقلمون

فروش جوجه مرغ بومی گلپایگانی

فروش جوجه اردک پکنی

فروش جوجه کبک

فروش جوجه بلدرچین

فروش تخم مرغ

کانال تلگرامی آریا منتخب پارسیان

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا به این مطلب امتیاز دهید*

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

مهم: قیمت دولتی و اتحادیه جوجه گوشتی با نامه بین 15.900 تا 16.900 تومان می باشد.


محصول آخرین میانگین قیمت + تغییر 24h مشاهده
جوجه یک روزه گوشتی  1402/12/28 20,750  ( 0) مشاهده
جوجه بومی  1402/12/28 83,679  ( 0) مشاهده
اردک  1402/12/28 42,250  ( 0) مشاهده
مرغ زنده  1402/12/28 56,541  ( 0) مشاهده
مرغ کشتار  1402/12/28 83,226  ( 0) مشاهده
خروس زربال  1402/12/28 25,500  ( 0) مشاهده
خروس آرین  1402/12/28 11,500  ( 0) مشاهده
تخم مرغ  1402/12/28 46,000  ( 0) مشاهده
کبک  1402/12/28 47,083  ( 0) مشاهده
جوجه بوقلمون  1402/12/28 181,417  ( 0) مشاهده
شتر مرغ زنده  1402/12/28 1,755,500  ( 0) مشاهده
بلدرچین زنده  1402/12/28 16,675  ( 0) مشاهده
پولت  1402/12/28 54,825  ( 0) مشاهده
ایکون