Search
Search

اعتماد یکی از نکات اصلی مشتری مداری است. از این رو، اریا منتخب پارسیان با سال ها تجربه در زمینه فروش سنتی محصولات خود، سعی کرده در جلب اعتماد مشتریان خود، کوتاهی نکند و این باعث شده است که در زمینه فروش اینترنتی نیز اعتماد مشتریان و خریداران خود را با کسب نماد اعتماد الکترونیک آریا منتخب بدست بیاورد.
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. نماد اعتماد الکترونیک آریا منتخب پارسیان دارای 2 ستاره است این بدین معنی است که اریا منتخب پارسیان از پروتکل امن SSL روی سایت خود استفاده می نماید، در نتیجه خرید اینترنتی از سایت ما از نظر قانونی مورد تایید می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیک آریا منتخب پارسیان

شرکت آریا منتخب پارسیان یکی از شرکت های فعال در زمینه ی فروش و پرورش دام و طیور به شماره ثبت 434340 می باشد. این شرکت بیش از ده سال سابقه ی فعالیت قانونی دارد. این شرکت درزمینه تولید و فروش کلیه فرآورده های به دست آمده از شترمرغ،بوقلمون،مرغ بومي فعالیت می کند. هم اکنون این شرکت با توسعه ی مزارع پرورش شترمرغ، بوقلمون و انواع مرغ بومی، مرغ تخمگذار و مرغ گوشتی صنعتی یکی از شرکت های فعال تولیدی در ایران می باشد، که با توجه به نیاز روزافزون و گسترده ی مشتریان خود امکان خرید آنلاین را از طریق کسب نماد اعتماد الکترونیک و نشانه ملی توسعه تجارت الکترونیک فراهم نموده است و تمام تلاش خود را می نماید تا با کسب رضایت مشتریان خود و ارائه خدمات اعتبار و اعتماد را در کنارهم داشته باشد.

شرکت آریا منتخب پارسیان تولید کننده تخم نطفه دار شترمرغ ، تخم خوراکی شترمرغ و پرورش دهنده انواع نژادهای شترمرغ در سنین مختلف از جوجه یکروزه تا چندماهه ، توزیع تخم و جوجه ی نژادهای مختلف بوقلمون، از جمله جوجه بوقلمون بیوتی، جوجه بوقلمون بیوتی 6 سنگین و فوق سنگین، جوجه بوقلمون برنز و جوجه بوقلمون بوربون جهت ارائه به پرورش دهندگان دام و طیور و نیز شترمرغ پروراری جهت تولید گوشت، روغن، پر و چرم شترمرغ می باشد.

این شرکت که توزیع کننده ی تخم شترمرغ، جوجه و دیگر محصولات آن به تمام نقاط ایران می باشد، دایرکننده ی مزارع مختلف در اقصی نقاط ایران مانند تهران، ورامین، مشهد، تبریز و… بوده همچنین یکی از صادرکنندگان جوجه شترمرغ، چرم شترمرغ، پر و دیگر محصولات شترمرغ به خاورمیانه و جهان می باشد

همانطور که میدانید مرغ دارای نژاد های متلفی می باشد که پرورش هرکدام از این نژادها برای مقاصد و اهداف متفاوتی انجام می شود. از جمله مرغ تخمگذار (ال اس ال، لوهمن، نیک چیت، شیور، هایلان و … ) ، مرغ گوشتی صنعتی، مرغ بومی بلک استار و گلپایگان و… می باشد.

بنابراین شرکت اریا منتخب پارسیان جهت جوجه کشی و پرورش هرکدام از این نژادها سالن ها و خطوط تولیدی اختصاصی دایر کرده و در تمامی ماه های سال آماده تحویل تخم خوراکی نطفه دار، جوجه های یکروزه، یکماهه تا پروار به پرورش دهنگان محترم می باشد و  نماد اعتماد الکترونیک آریا منتخب پارسیان نمایانگر سالها اعتماد مشتریان و اعتبار این شرکت می باشد.

 این شرکت تولید کننده و صادر کننده ی پوست خشک و تازه ی نمک زده ی گوسفند، چرم گاو، پوست نمک زده گاو ( تازه و خشک) به صورت عمده می باشد.

همچنین این شرکت تولید کننده و صادر کننده ی پوست خشک و تازه ی نمک زده ی گوسفند، چرم گاو، پوست نمک زده گاو ( تازه و خشک) به صورت عمده می باشد.

نماد اعتماد الکترونیک آریا منتخب پارسیان مهر تاییدی است بر خدمات ارزنده و اعتبار این شرکت، جهت افزایش اعتماد و ارتباط موثر با مشتریان خود.

پشتیبانی فروش انواع جوجه بوقلمون، شترمرغ، مرغ بومی، مرغ بلک استار، مرغ ال اس اس، مرغ تخمگذار، اردک ، بلدرچین، کبک و تخم انواع طیور :

ایکون